Omplantering

Idag har det regnat hela dagen. Kallt också, just nu 5 grader ute. Jag har haft en riktigt usel dag med nackspärr, ont i ryggen, förkyld och till råga på allt går det inte att föra över bilder, för datorn hittar dem inte. Så bilder blir det inga, men jag har planterat om squashen, tomaterna och vad var det nu...broccolin. Och så slängde jag ner några frön; majs, pepperoni (säkert för sent, enligt påsen i alla fall), luktärter.


I morgon bitti åker jag till Stockholm för att hjälpa sonen att flytta, så vi får väl se hur det ser ut när jag kommer hem om några dagar. Hoppas vattningen sköts ordentligt av de som håller sig hemma med djuren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mestsomatt

Livet är mest som att dela med sig. Av stort och smått. Jag tänker börja i det lilla. Med ett litet frö.

RSS 2.0